Avižinės košės paslaptys

Avižinių dribsnių sudėtis

Tai vitaminų, baltymų, mineralų, aminorūgščių ir nepakeičiamų riebalų rūgščių galios namai, ir jei jų neturite, jūs tikrai nepraleisite skanaus geros sveikatos būdo. Avižos taip pat yra turtingas tokotrienolių šaltinis, kuris veikia cholesterolio sintezę ir mažina cholesterolio kiekį kraujyje.

Patiks ir nemėgstantiems saldumynų – sveikų avižinių sausainių receptas

Kontroliuoja kraujo spaudimą: Nors pats aukštas kraujospūdis neturi jokių simptomų, tačiau jis gali rimtai pažeisti širdį, arterijas ir kraujagysles bei sukelti įvairių kitų rimtų komplikacijų. Kasdieninė avižų, kuriose yra daug tirpių ir pusiau tirpių skaidulų, porcija padeda sumažinti hipertenziją, aukštą kraujospūdį ir antihipertenzinių vaistų vartojimą.

avižinių dribsnių hipertenzija

Apsaugo nuo širdies ligų: Tyrimas rodo, kad avižų dribsniuose yra unikalaus antioksidanto, pavadinto Avenanthramides, kuris neleidžia kenksmingiems laisviesiems radikalams paveikti DTL avižinių dribsnių hipertenzija kraujyje, taip sumažindamas koronarinės širdies ligos riziką. Be to, naudingos fitocheminės medžiagos, vadinamos lignanais, esančios avižose, palaiko širdies sveikatą.

Kaip virti avižiniai pudingai Kavos gaminimas iš avižų nesukels sunkumų ir nereikalauja jokių įgūdžių. Toks gėrimas namuose gali būti ruošiamas tiek vandenyje, tiek kefyre ar piene.

Atsakymas 2: Avižiniai dribsniai yra neskaldyti grūdai, o valgant neskaldytus grūdus galima sumažinti kelių ligų riziką, įskaitant aukštą kraujospūdį ir 2 tipo cukrinį diabetą. Avižiniuose dribsniuose taip pat yra lignanų - augalinės cheminės medžiagos, kuri, kaip nustatyta, užkerta kelią širdies ligoms.

Maisto etiketėje ant avižų pakuotės turėtų būti vienas ingredientas: pilno grūdo avižos.

avižinių dribsnių hipertenzija

Venkite fasuotų avižinių dribsnių, kuriuose gali būti daug natrio ir cukraus bei mažiau naudingų skaidulų. Mitybos gairėse amerikiečiams rekomenduojama valgyti neskaldytus grūdus, kad sumažintumėte širdies ir kraujagyslių ligų riziką. Be to, neskaldyti grūdai, tokie kaip avižos, yra geležies, magnio ir B grupės vitaminų šaltinis.

Jei jums diagnozuotas didelis cholesterolio kiekis, apsvarstykite galimybę į savo kasdienį meniu įtraukti avižinius dribsnius.

Avižos ir avižų košė: 5 teigiamos savybės sveikatai

Mažesnis svoris: avižinių dribsnių kokteilis gali jus sotų kelias valandas. Avižiniai dribsniai yra skaidulų šaltinis.

avižinių dribsnių hipertenzija

Tai reiškia, kad valgydami avižas per pusryčius, ilgai jausitės sotūs. Pusryčių maistas, kuriame yra daug cukraus ir riebalų, gali trumpam pasijusti soti, bet tada vėl alkanas. Pusryčių kokteilis, susidedantis iš sumaišytų avižų, vaisių ir ledo, gali lengvai patenkinti alkį iki pietų. Atsakymas 3: Avižos, priklausančios avižinių dribsnių hipertenzija Gramineae šeimai, tikriausiai kilusios iš Mažosios Azijos, kuriai priklauso didžioji šių dienų Turkijos dalis.

Palyginti su, pavyzdžiui, sora, kita žole, kuri 10 metų buvo žmonių mityba, avižos yra palyginti neseniai papildytos.

Avižiniai dribsniai - nauda ir žala organizmui

Avižos yra puikus baltymų ir sveikų riebalų šaltinis. Jie turi daug tirpių ir netirpių skaidulų; tirpi ląsteliena, ypač beta-gliukanas, padeda sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, o netirpi palaiko kūno vandentiekio tvarką.

  1. Geri hipertenzijos receptai
  2. Avižinių dribsnių tipai ir kokie geriau pasirinkti - Arbata

Jie yra geras geležies, magnio ir B grupės vitaminų šaltinis. Šiandien grynos avižos ty be glitimo tampa vis plačiau prieinamos. Žemiau išvardytose avižų rūšyse gemalai ir sėlenos perdirbant retai pašalinami, taigi, nors, pavyzdžiui, valcuotos avižos, palyginti su plieninėmis pjaustytomis avižomis, atlieka keletą papildomų žingsnių, uncijos už unciją mitybos skirtumai yra gana nedideli.

kokia nauda sveikatai valgant avižinius dribsnius

Nesvarbu, kaip pasirinksite į savo racioną įtraukti saldžių, riešutų, naudingų avižų, pirkdami jas, žinokite, kad inde kokie maisto produktai yra draudžiami sergant hipertenzija būti vienas ingredientas: avižos.

Prieš naudodamiesi užuostykite: jie turėtų kvepėti saldžiai, riešutiškai ir naudingai. Jei vietoj to jie kvepia pašėlusiais, paimkite juos atgal.

Taip pat žiūrėkite.

Svarbi informacija