Šiaurietiškas ėjimas: duoklė madai ar tikrai naudinga treniruotė?

Skaityti daugiau Vieną populiariausių sporto klubų treniruoklių — bėgimo takelį — gaubia ne vienas stereotipas.

  • Šiaurietiškas ėjimas: duoklė madai ar tikrai nau
  • Eiti ar bėgti.
  • Hipertenzijos anekdotai
  • 5 mylių per dieną ėjimo nauda sveikatai | svignotas.lt
  • Pirmiausia naudinga išsiaiškinti, kiek pajėgiate.
  • Hipertenzija pensininkams

Vieni sako, kad juo bėgti lengviau nei lauke. Kiti mano, kad tokiam bėgimui reikia mažesnio pasiruošimo.

Nauji tyrimai rodo, kad 15—20 minučių didelio intensyvumo gali būti naudingiau nei 30 minučių vidutinio sunkumo. Tai sakant, jei nueisite 15 minučių mylią x 5 mylių, tai greičiausiai galėtų sudeginti maždaug tiek pat kalorijų, bet tai nepadarys jūsų širdžiai daug.

Daugelis sporto trenerių bėgimo takelį laiko priemone, stiprinančią širdį ir ištvermę, kuri būtina bėgant lauke. Tiesa, jie įspėja ir apie galimus sveikatos sutrikimus, pasirenkant netinkamas bėgimo priemones bei režimą. Ką būtina žinoti apie bėgimo ypatybes tiems, kurie nori pradėti bėgioti?

Read more Vieną populiariausių sporto klubų treniruoklių — bėgimo takelį — gaubia ne vienas stereotipas. Vieni sako, kad juo bėgti lengviau nei lauke.

Aišku, geriausia turėti vienus bėgiojimo batus su vidpadžiu, specialiai pritaikytų jūsų kojos formai. Jos pastebėjimu, greitas ėjimas prilygsta bėgimui, yra švelnesnis mūsų sąnariams. Be to, eiti į bėgtakio įkalnę yra geriau nei bėgti ant bėgimo takelio.

joga tęsiasi širdies sveikatai kojų patinimas su hipertenzija

Greito ėjimo režimo reikėtų laikytis 4 — 8 savaites — per tą laiką sustiprėja širdis, atsiranda ištvermė. Tačiau per kelis mėnesius ėjimo sustiprėja raumenys, ypač pilvo presas, kuris einant įkalne palaiko balansą.

Greitį vystyti geriausia lauke Svarbu žinoti, jog bėgimo takelis leidžia išvystyti ištvermę, kuri labai praverčia bėgant lauke, tačiau siekti greičio rezultatų, naudojantis šiuo treniruokliu, nepatariama, kadangi stipriai kenčia keliai, nugara.

sujaudinimas su hipertenzija hipertenzijos indai akyse

Tuo tarpu bėgant ant bėgtakio, kai pagrindas juda, reikia pajungti daugiau balansinių, giluminių raumenų. Ilgainiui tai gali kelti didesnį nuovargį ne tik kūnui, bet ir protui, priešingai nei bėgant lauke.

Jeigu, prieš išbėgant į lauką, yra treniruojamasi savaeigių bėgtakiu, paprastai rezultatai būna geresni, nei bėgant ant įprasto, su varikliu.

Tie, kas nepratę prie karščio, neįvertinę savo jėgų ir pasirengimo blogai jaučiasi, rizikuoja prarasti sąmonę. Taip pat svarbu nepamiršti vartoti daug vandens, jo atsargas pasipildyti ir bėgimo metu.

ko imtis hipertenzijos forume paūmėjus hipertenzijai

Todėl net ir bėgant, jeigu troškina, geriau sustoti, paeiti, išgerti vandens ir bėgti toliau. Nepriklausomai nuo žmogaus pasirinkimo, t.

hipertenzija su aritmija vaikščioti bėgioti širdies sveikatai

Kartu, esant galimybei, sekti pulsą išmaniuoju įrenginiu.

Svarbi informacija