5 Tibeto pratimai

ozono terapija ir hipertenzija

Komplikacijos Pratimai sumažinti ir normalizuoti kraujo spaudimą Dažnai meteo priklausomi žmonės staiga pakyla kraujospūdyje. Šiuo atveju įprasta laikytis stabilizuojančių vaistų, bet jų susižavėjimas yra kupinas, nes priklausomybės rizika yra didelė, o narkotikų poveikis laiko atžvilgiu neturi norimo poveikio.

Kiekvienas hipertoninis pacientas privalo turėti bent keletą veiksmingų būdų savo arsenale, kuris leistų jam greitai sumažinti aukštą kraujo spaudimą namuose be jokių vaistų. Jūsų sveikata ir, jei norite, jūsų gyvenimas priklauso nuo jo. Yra daug būdų pasidalinti vienu iš jų. Pabandykite du kartus per dieną atlikti pratimus, kad sumažintumėte spaudimą: be abejo, būsite patenkinti rezultatu!

Susijusios ligos

Pratimų, mažinančių spaudimą, rinkinys Šis pratimų rinkinys sumažina spaudimą, skatina kraujotaką ir stabilizuoja gerovę.

Rekomenduojama pratimus normalizuoti kiekvieną dieną 2 kartus: ryte ir vakare. Pratybų hipertenzijos pratimų kompleksas 1 1.

  1. Pratimai sumažinti ir normalizuoti kraujo spaudimą - Komplikacijos -
  2. Joga širdžiai ir kraujagyslėms: naudingos pozos - Insultas -

Atsigulkite ant nugaros ant plokščio kieto paviršiaus, tiesios kojos, rankos palei kūną. Ištiesinkite rankas už galvos, pakelkite pirštus į veidą.

Celiulito gydymas

Įsivaizdavę, kad jūsų kojos yra kalvė, pradėkite su jais keisti į kairę ir į dešinę. Treniruotę atlikite 3 minutes. Kvėpavimas yra savavališkas. Pratybų numeris 2 1.

Kvėpavimo gimnastika ir joga

Atsigulkite ant nugaros, ant plokščio kieto paviršiaus, tiesios kojos, rankos palei kūną. Uždėkite ritinį po kaklu.

gimdymas su hipertenzija 1 laipsnis

Tuo pačiu metu pakelkite rankas ir kojas, kad kojos ir delnai būtų lygiagrečiai grindims. Būkite tokioje padėtyje, 2 minutes raižykite galūnes.

Treniruotės numeris 3 1. Šis mažėjimo pratimas atliekamas stovint.

Insultas Joga širdžiai ir kraujagyslėms: naudingos pozos Joga - tai senas pratimų, susijusių su kvėpavimu, lankstumu ir koncentracija, sistema. Jei asmuo dėl kokių nors priežasčių negali užsiimti aktyviu sportu, bet nori apsisaugoti nuo širdies ir kraujagyslių ligų, tada širdies ir kraujagyslių jogos turėtų būti jo asistentas. Yra įvairių tipų joga: hatha, tantrinis, ashtanga ir tt Tuo pačiu metu joga nepakeičia valandų aerobinio pratimo su vidutinio intensyvumo, kurį reikalauja sveika širdis, ir jūs neturėtumėte pasikliauti vien tik. Atvirkščiai, jis primena stiprumo pratimus, kurie turėtų būti praktikuojami bent du kartus per savaitę.

Kojų pečių plotis vienas nuo kito, rankos palei kūną. Šepetys su uždarais pirštais, kad užsifiksuotų spyną į kairę: kairysis delnas yra nukreiptas į viršų, o dešinėn žemyn dešinė ranka yra virš kairės - įkvėpkite. Aiškiai pasukite visą kūną į dešinę - iškvėpkite.

Pakeiskite rankų padėtį ir atlikite tą pačią kryptį. Pakartokite pratimą kartus.

ką vartoti iš hipertenzijos

Pratimų skaičius 4 1. Stovėkite tiesiai, kojų pečių hipertenzijos pratimų kompleksas atstumas, rankos sulenktos alkūnėmis, krūtinės ląstos.

Pagerina bendrą kūno būklę. Širdies ir kraujagyslių sistemos darbas normalizuojamas. Pensinio amžiaus metu apklausą rekomenduoja gydantis gydytojas, atsižvelgdamas į niuansus ir visą klinikinį vaizdą.

Giliai įkvėpkite. Aštriąja ranka atidžiai pasukite kairę ranką, tarsi stumkite orą - iškvėpkite.

hipertenzija, kad dūrio

Grįžkite į pradinę padėtį ir atlikite tą patį dalyką dešinėje ir tada abiem rankoms tuo pačiu metu. Pakartokite pratimą 5 kartus.

Pose Sarvangasana

Pratybų numeris 5 1. Stovėkite tiesiai, pėdų pločio atstumu.

grikiai hipertenzijai gydyti

Įsivaizduokite, kad tavo rankose laikytum taurę. Atsipalaiduokite, padėkite rankas ant įsivaizduojamo nerijos kotelio ir giliai įkvėpkite. Grįžkite į pradinę padėtį - lėtą, sklandų kvėpavimą. Pakartokite šią užduotį, kad sumažintumėte slėgį bent kartų. Pratimų skaičius 6 1.

geriausias laikas vartoti aspiriną ​​širdies sveikatai

Stovėkite tiesiai, kojų pečių pločio atstumu, rankas išilgai kūno. Lėtai pakelkite rankas per šonus, labai giliai įkvėpkite. Laikykite kvėpavimą ir padarykite 3 laisvas lėtus smūgius rankomis, įsivaizduokite, kad jie virto sparnais.

Svarbi informacija