LIGOS - Sveikas Žmogus

širdies ritmas sveikata rimta

Sportininko širdies ritmas sveikata rimta ritmas gali būti netgi mažesnis nei 40 tvinksnių per minutę. Treniruota, sportiška širdis gali pakelti žymiai didesnius fizinius krūvius. Kuo sveikesni esame, tuo mūsų širdies ritmas yra retesnis, ir atvirkščiai. Tarp įvairaus amžiaus žmonių grupių išpopuliarėjusių išmaniųjų įrenginių dėka šiandien galima stebėti bei fiksuoti savo širdies ritmą ne tik aktyvių treniruočių metu, bet ir visos dienos bėgyje.

Širdies ritmą fiksuoti reikia ypač šiomis dienomis: kas gresia, jei nepastebime sutrikimo

Net jeigu ir nesame atletai, sekdami savo pulsą galime tiksliau pasirinkti tinkamą fizinio aktyvumo lygį bei atkreipti dėmesį į galimas sveikatos problemas. Pulsą ypač svarbu stebėti nėščiosioms, sergantiems lėtinėmis ligomis ar pradedantiems sportuoti, o neturintiems patirties įsivertinti savo pajėgumą. Maksimalaus dažnio formulė Interpretuoti pulso dažnio duomenis vertėtų individualiai, atsižvelgiant į savo lytį, amžių, patiriamą fizinį ar emocinį krūvį.

Sveikatos širdies ritmas sveikata rimta, sporto profesionalai pateikia savo rekomendacijas, koks širdies ritmas, priklausomai nuo mūsų veiklos, yra optimaliausias.

Širdis negali išsimušti iš ritmo

Daugumos suaugusių žmonių pulsas ramybės būsenoje įprastai varijuoja nuo 60 iki tvinksnių per minutę. Maksimalus ritmas, kurio rekomenduojama neperkopti, supaprastinta formule skaičiuojama iš atėmus savo amžių. Pavyzdžiui, dvidešimtmečių riba —penkiasdešimtmečių — Aktyviau gyvenančių, nėštumo metu sportuojančių moterų širdies ritmas neturėtų būti didesnis nei dūžių per minutę — tokias rekomendacijas pateikia Amerikos akušerių ir ginekologų kongresas.

Pastebėjus ilgalaikius didesnius nuokrypius nuo normos, svarbu greitas širdies ritmas ir sveikatos problemos kreiptis į sveikatos specialistus. Taip pat šių normų reiktų paisyti treniruočių metu, ypač pasirinkus itin intensyvų krūvį.

širdies ritmas sveikata rimta

Efektyvių treniruočių lygiai Kaip pastebi atletai, sporto profesionalai, pulso stebėjimas ir fiksavimas leidžia ne tik išvengti galimų sveikatos problemų, bet ir pasirinkus tinkamą krūvį pasiekti geresnių rezultatų. Pavyzdžiui, efektyvų riebalų deginimą skatinančių žemo intensyvumo 30 — 60 min kardio treniruočių metu patariama pasiekti 60 proc.

Profesorius į prieširdžių virpėjimą ragina žiūrėti ypač rimtai: viena liga prišaukia kitą

Taigi, tarkime, jeigu jums yra apie 20 — 30 metų, reikėtų stabiliai palaikyti pulsą, siekiantį dūžių per minutę. Vidutinio intensyvumo treniruočių metu optimalu pasiekti iki 70 proc. Sveikam ir fiziškai stipriam žmogui pasiekus tokį lygį nepasidaro silpna, pulsas minutės bėgyje stabilizuojasi.

  • Kalbino Arnas Mazėtis, parengė Žiedūnė Juškytė, www.
  • Koks yra 3 laipsnio hipertenzijos gydymas
  • Pulsas – ką jis pasako apie mūsų sveikatos būklę bei ištvermę?
  • Širdis negali išsimušti iš ritmo - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - svignotas.lt

Nors ramybės būsenoje jie jaučiasi gerai, bet intensyviai treniruodamiesi sporto klube kartais praranda sąmonę. Populiariausi — išmanieji laikrodžiai ir apyrankės Jermalaitės pastebėjimu, beveik kas antras sporto klubo lankytojas šiandien sportuoja su išmaniaisiais dėvimaisiais įrenginiais.

Be jų neapsieina ir ilgalaikę sportavimo patirtį klube turinčios nėščiosios bei širdies — kraujagyslių ligomis sergantys klubo nariai.

Ką apie žmogaus sveikatą sako širdies pulsas ir kaip jį teisingai pamatuoti namų sąlygomis

Platus išmaniųjų technologijų spektras šiandien leidžia pasirinkti tuos įrenginius, kurie yra patogūs kiekvienam individualiai. Dalis šių įrenginių taip pat suteikia galimybę sekti savo mitybą, matyt įveiktų kilometrų skaičių ir t.

Treniruočių efektyvumą keliančiose programėlėse galima jau rasti ne tik virtualias treniruočių programas, profesionalių trenerių patarimus, kaip atlikti įvairius pratimus, bet ir mitybos programas, stebėti savo progresą bei įveikti sporto iššūkius. Sporto klubai dažnai siūlo ir specializuotas, tik klubo klientams skirtas sporto programėles.

Jų suteikiama platforma išbandyta ir rekomenduota didžiųjų Europos sporto klubų tinklų. Naudodamiesi šia platforma, savo sporto klubo nariams galime kurti specializuotas treniruočių ir mitybos programas, kviesti juos jungtis prie iššūkių bei dalintis klubų naujienomis.

širdies ritmas sveikata rimta

Svarbi informacija