Moterų sveikata: širdies ligų ypatumai | svignotas.lt

Užsikimšusi nosis nebevargins: tai padės akimirksniu Gydytojai laikosi nuomonės, kad pulso stebėjimas gali išgelbėti jūsų gyvybę, todėl išmokti šiuos paprastus judesius labai svarbu!

širdies sveikata moterims

Paprastai pulsas matuojamas ramybės padėtyje, sėdint ant kėdės. Ištieskite dilbius ant lygaus paviršiaus, delnu aukštyn, alkūnę šiek tiek pakeldami.

Statistiškai, širdies ir kraujagyslių ligos vis dar labiausiai lietuvius kamuojančių ligų sąrašo viršūnėje. Tokie sveikatos sutrikimai gali sukelti nedarbingumą, o dažnu atveju — baigtis mirtimi. Atitinkamai, didelę dalį mūsų išmokų klientams sudaro būtent širdies ir kraujagyslių ligų atvejai, todėl primename reguliariai tikrintis sveikatą ir vadovautis sveiko gyvenimo taisyklėmis. Hipertonine liga sergantiems žmonėms tokiu metu sunkiau, nes dėl karščių sunkiau kontroliuoti kraujospūdį, organizmas gali netekti tam tikrų mineralų, apsunksta širdies darbas.

Tada giliai įkvėpkite, iškvėpkite ir giliai įkvėpkite. Tuomet rodomuoju ir viduriniu pirštais švelniai paspauskite veną ir vieną minutę suskaičiuokite pulso ritmus.

širdies sveikata moterims

Užsirašykite juos. Laikydamiesi aukščiau pateiktų nurodymų, vieną minutę stebėkite savo pulsą, atsisėdę, nurodyta aukščiau.

širdies sveikata moterims

Laikas šiek tiek sportuoti: atsikelkite ir darykite šuoliukus 45 sekundes, tada vėl matuokite savo pulsą, stovėdami vieną minutę. Užsirašykite rezultatą.

Hipertenzinės širdies ligos 1. Išeminė širdies liga Vyrauja nuomonė, kad nuo širdies ligų dažniau miršta vyrai. Tačiau statistikos skaičiai rodo, kad pirmaujančios pozicijos pagal mirtingumą nuo kraujotakos sistemos ligų atitenka moterims. Moterims rizika susirgti širdies ligomis labai padidėja po menopauzės.

Pailsėkite vieną minutę ir vėl 60 sekundžių matuokite pulsą sėdimoje padėtyje. Taip pat užsirašykite rezultatus. Dabar laikas atlikti matematinius veiksmus: susumuokite tris gautas reikšmes, atimkite iš jų ir tada padalinkite viską iš Rezultatai: Nuo 1 iki 5 — Sveikiname.

Leonora Be You - Meilės ryšio su savimi meditacija

Jūsų širdies sveikata moterims sveika. Jūsų gyvensenoje nereikia nieko keisti. Nuo 6 iki 10 — Širdies būklė yra gera, tačiau papildomas rūpestis nepakenktų.

širdies sveikata moterims

Ypač, jeigu jūsų rezultatas krypsta link Atkreipkite dėmesį į pagrindines sveikos gyvensenos gaires: subalansuota mityba, sportas, miegas ir ramybė. Jei nenorite susirgti širdies liga, turite atlikti tam tikrus gyvensenos pakeitimus: į mitybos racioną įtraukite sveiką maistą ypač tinka lašiša, avižos, uogos, juodasis šokoladas, riešutai, alyvuogių aliejus, raudonasis vynas, žalia arbata ir kt.

Nepamirškite sportuoti bent 30 minučių per dieną ir miegokite 7—8 valandas per naktį.

širdies sveikata moterims

Daugiau nei 15 - skubiai turite pasitarti su gydytoju, nes jums ypač padidėjusi širdie ligų tikimybė. Gydytojas patars, kaip pagerinti širdies būklę. Rašyti komentarą

Moterų rizika susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis yra nepakankamai įvertinama.

Svarbi informacija