kaip sportuoti salėje su hipertenzija

Pradėk dabar  Sausio 28, 15 faktų, kurie pakels jus nuo sofos 1.

kaip sportuoti salėje su hipertenzija

Sportas sumažina kraujospūdį. Aukštas kraujo spaudimas yra viena labiausiai paplitusių širdies ligų pasaulyje. Viena iš hipertenzijos priežasčių — arterijose susidariusios apnašos, kurios dažniausiai kaupiasi dėl per didelio vartojamų riebalų kiekio.

Optimalus pratimas sergant hipertenzija:

Gera žinia ta, kad sportuojant arterijos praplatėja ir kraujas jose teka daug laisviau — kraujo spaudimas krinta. Maža to, judėjimas stiprina širdį, o ji, kaip žinia, yra raumuo, tad kuo šis raumuo stipresnis, tuo geriau kraujas pumpuojamas į arterijas. Sportas sumažina antro lygio diabeto riziką.

kaip sportuoti salėje su hipertenzija

Tikriausiai teko girdėti, kad būtent šio tipo diabetas tampa nauja šiuolaikinės žmonijos rykšte. Laimei, mitybos pasirinkimas ir širdies sveikata sportuodami jūs sparčiau skaidote gliukozę ir taip mažinate antro tipo diabeto riziką.

Sportas stiprina imunitetą.

KITOS NAUJIENOS

Daugelį metų mokslininkai manė, kad imunitetas silpsta kartu su amžiumi. Dabar žinoma, kad šios taisyklės išimtis — sportuojantys asmenys!

  • 15 faktų, kurie pakels jus nuo sofos
  • Ar galima vartoti kardiomagnyl nuo hipertenzijos
  • Tachikardija ir sportas - Hipertenzija November

Net trumpalaikė sporto programa didina mūsų imuniteto atsparumą. Sportas mažina kūno riebalų kiekį. Jei turite viršsvorio, sportas gali sumažinti jūsų padidėjusį kūno masės indeksą. Aktyviai judant riebalai yra pakeičiami liesąja kūno mase. Be to, kuo daugiau sportuosite, tuo greitesnė bus jūsų medžiagų apykaita. Sportas stiprina kaulus. Dar viena su amžiumi paūmėjanti problema — kaulų retėjimas. Deja, mūsų kaulai kasmet tampa silpnesni 1 proc.

Čia ir vėl padės sportas, tiksliau specialūs pratimai, kurių metu kilnojami svoriai ir taip mūsų kaulai tampa atsparesni smūgiams. Sportas pagerina kvėpavimą. Kaip bebūtų gaila, tačiau kai kurių plaučių audinių senėjimo procesų negali sustabdyti niekas.

Tačiau sportas gali pagerinti mūsų kvėpavimą, sustiprindamas raumenis, kurie padeda plaučiams prisipildyti deguonimi ir iš jų išstumti anglies dvideginį. Be to, judėjimas pagerina deguonies išnešiojimą po visą organizmą.

Sportas sumažina artrito riziką.

Kada galima ir negalima sportuoti sergant širdies ligomis

Artritas — tai sąnarių uždegimas, kuriam iš dalies įtaką taip pat daro senatvė. Sportas mažina artrito riziką, tačiau yra išimčių, kurios susijusios su bėgimu. Norėdami sumažinti artrito riziką, bėkite miško takeliais ar kita minkšta danga, venkite bėgimo asfaltu, būtinai išsirinkite specialiai bėgimui skirtus batelius.

Sąnarių judrumą kaip sportuoti salėje su hipertenzija joga, Tai Chi bei kitos tempimo ir lankstumo treniruotės.

kaip sportuoti salėje su hipertenzija

Sportas pakelia nuotaiką. Ne paslaptis, kad sportuojantys žmonės rečiau serga depresija. Taip yra dėl sporto sukeliamo endorfinų — laimės hormonų - pagausėjimo. Net ir tiems, kuriuos kamuoja lengva depresija patariama perlipti per save ir pradėti sportuoti, o ne griebtis tablečių.

Beje, šie geros savijautos hormonai pradeda veikti jau po ies minučių aktyvios veiklos. Sportas mažina nerimo lygį. Su nuotaika susiję teigiami pokyčiai mažina ir nerimo simptomus.

15 faktų, kurie pakels jus nuo sofos

Pakilęs endorfinų kiekis daro mus ramesnius, verčia jaustis saugiau. Be to, gera treniruotė išsklaido visas mintis, galvojate tik apie tai, kaip teisingai atlikti pratimus, ir neretai po laiko praleisto sporto salėje gali ateiti geriausias problemos sprendimas. Sportas didina energijos kaip sportuoti salėje su hipertenzija. Sportuojant jūsų kūnas dirba daug efektyviau: organizmas geriau aprūpinamas deguonimi, pagerėja nuotaika, sumažėja nerimas, rečiau atsiranda skausmai.

Jūs tiesiog turite daugiau jėgų! Sportas gerina atmintį. Sportas gerina ne tik kūno, bet ir smegenų funkcijas. Su žmonėmis bei gyvūnais atlikti bandymai parodė, kad aktyvus judėjimas padeda neuronams likti nepakitusiems, ypač toje smegenų srityje, kuri atsakinga už atmintį.

kaip sportuoti salėje su hipertenzija

Tiesą pasakius, net paprasčiausi pasivaikščiojimai padeda atminties centrui išlikti sveikam ir gyvybingam. Atmintis taip pat gerėja dėl sporto dėka sumažėjusio streso hormono — kortizolio. Sportas augina raumenų masę.

kaip sportuoti salėje su hipertenzija

Jeigu nesportuojame, nuo tam tikro amžiaus kasmet prarandame 1 proc. Stiprindami savo raumenis, taip pat didiname savo aerobinę ištvermę bei liesųjų raumenų masę. Sportas pagerina miegą. Specialistai nerekomenduoja sportuoti prieš miegą, tačiau bet kokia aktyvi veikla dienos metu, pagerins jūsų miego kokybę. Taip yra todėl, kad per dieną patirtas fizinis krūvis padeda geriau funkcionuoti taip vadinamam mūsų vidiniam laikrodžiui.

Beje, kokybiškas miegas stiprina imunitetą, mažina širdies ligų, diabeto ir kognityvinio sutrikimo riziką.

Kaip treniruotis namuose. Praktiniai patarimai moterims ir vyrams

Sportas gerina seksualinį gyvenimą. Sportas skatina hormono androgeno gamybą, padedančio tiek vyrams, tiek moterims palaikyti seksualinę funkciją.

kaip sportuoti salėje su hipertenzija

Be abejo, seksualinio gyvenimo kokybę pagerins ir jūsų pasikeitusios linijos ir išaugęs pasitikėjimas savimi. Maža to, sportas teigiamai veikia ir emocinį atsparumą, kas padeda pagerinti poros tarpusavio santykius.

Sportas didina intelektą.

Tai skamba gana moderni, nors žodžiai priklauso apšvietos Addisono Joseph rašytojui ir politikai. Atkreipkite dėmesį, kad kalbame apie fizinį lavinimą, o ne sportą. Kalbant apie tachikardiją, būtina atskirti šias sąvokas. Taigi, tachikardija ir sportas - ar jie yra suderinami? Didelis sportas ir tachikardija Šiandien didelio laiko sportas tapo gana verslu.

Sportuojant deguonis į mūsų smegenis juda daug greičiau, gerėja ne tik atminties centro, tačiau ir smegenų dalies, atsakingos už planavimą ir samprotavimą, veikimas. Protinė veikla, ypač jei ji sujungta su judesiu, kai, pavyzdžiui, reikia greitai reaguoti, didina intelektą ir gebėjimą geriau atlikti kasdienes užduotis.

Svarbi informacija