Norint naudotis mankšta kaip savo gydymo dalimi, svarbu suprasti savo ligą, pasitarti mankštos programa širdies sveikatai medicinos specialistu dėl geriausių pratimų, kuriuos reikia naudoti, ir žinoti savo ribas, kai reikia daryti fizinį krūvį.

Pasirengimas pradėti mankštos programą Pasitarkite su gydytoju. Pirmas dalykas, kurį reikia padaryti, yra kreiptis į gydytoją, kad nustatytų jūsų patiriamos aritmijos tipą. Daugelio rūšių aritmijų atvejais mankšta yra gydymo dalis, tačiau jums reikia pasitarti su gydytoju, kad nustatytumėte, kurie pratimai labiausiai tinka jūsų būklei. Stebėkite savo širdį. Norėdami nustatyti tikslų jūsų aritmijos tipą ir tikslią mankštos formą, kurią būtų galima rekomenduoti, gydytojas greičiausiai nešiosite visą parą veikiantį širdies monitorių Holterio monitorių.

elkaras nuo hipertenzijos

Paprastai širdies ritmas yra nešiojamas keletą dienų. Tai padės gydytojui įvertinti, kas geriausiai tinka jūsų situacijai. Atlikite streso testą. Gydytojas taip pat gali užsakyti širdies streso testą, pavyzdžiui, bandymą su pakreiptu atvaizdo įtaisu, bandymą su treniruokliu.

Tai padės nustatyti, ar jums gali būti aritmija, kurią sukelia mankšta ar kuri pasunkėja dėl mankštos, ar jums yra širdies arterijų užsikimšimų. Supraskite, kaip pratimai gali būti naudojami gydant širdies ritmo sutrikimą. Atsirandantys tyrimai rodo, kad, jei esate nutukęs, pagerinęs širdies ir kvėpavimo sistemos būklę bei numesdamas svorį, galite sumažinti nereguliaraus širdies plakimo tikimybę. Gydytojas taip pat gali rekomenduoti širdies reabilitacijos programą, kuri yra dažniausiai stebimas pratimų rinkinys per kelias savaites ant kranelio.

Širdies reabilitacijos programos metu širdies ritmas ir mankštos programa širdies sveikatai bus stebimi atliekant EKG.

Pradėti mankštos programą Supraskite įvairius pratimų tipus, kuriuos galite atlikti. Yra keturi pagrindiniai pratimų kategorijų tipai: ištvermė ar aerobika, jėga, pusiausvyra ir lankstumas. Geriausia pradėti nuo jėgos, pusiausvyros ir lankstumo pratimų. Kitaip tariant, nemėginkite pirmą savaitę bėgti maratono! Širdies ritmo sutrikimų gydymas mankšta reikalauja individualizuoti savo mankštos režimą, nesvarbu, kokį pratimą pasirinkote daryti, kad jis atitiktų jūsų specifinius sugebėjimus ir poreikius.

Šias pratimų kategorijas galite praktikuoti įvairiais būdais - savarankiškai ir grupėse. Ištvermės pratimai gali apimti tokias veiklas kaip bėgimas, bėgiojimas, važiavimas dviračiu, irklavimo mašinos naudojimas, darbas kieme ir šokiai.

Kaip širdies ritmo sutrikimus gydyti mankšta

Stiprumo pratimai dažniausiai apima įvairiais būdais kilnojamus svarmenis. Pusiausvyros pratimai apima įvairias jogos ir tai chi pozas, pvz. Lankstumo pratimai apima tempimą įvairiais būdais, įskaitant jogos ar statinius tempimus.

Pradėkite treniruotis palaipsniui.

Pavaikščiokite kelias minutes po biurą, užkalbinkite kolegas, įdėkite naujo popieriaus į spausdintuvą. Jei esate namuose, pasinaudokite puikia proga pavalyti dulkes. Tokia jūsų 2 minučių mankšta, kuri apsaugos jus nuo širdies ligų, diabeto ir sumažins vėžinių susirgimų riziką. Jums nereikės prakaituoti sporto salėje, bėgioti lyjant lietui po gyvenamąjį rajoną ar išgauti lotoso pozos, todėl fizinis aktyvumas tiks visiems, kas nemėgsta sportuoti. Tačiau pirmai progai pasitaikius, jums tiesiog reikės atsikelti nuo kėdės, krėslo ar sofos ir užsiimti veikla, kuri reikalauja aktyvaus judėjimo.

Siekite savo treniruotės tikslų. Pradėkite nuo penkių iki 10 minučių penkias dienas per savaitę, nebent jums būtų rekomenduota kitaip. Taip pat galite įtraukti kasdienę veiklą, pvz. Taip pat daugelis veiklų gali sukurti tiek jėgą, tiek ištvermę arba pusiausvyrą ir jėgą. Pavyzdžiui, joga gali padėti sustiprinti jėgą, ištvermę, lankstumą ir pusiausvyrą.

Informacija, kaip naudojate mūsų svetainę Jeigu Jūs lankotės mūsų interneto svetainėje, mes taip pat renkame informaciją, kuri atskleidžia mūsų teikiamų paslaugų naudojimo ypatumus, arba automatiškai generuojama vizitų statistika. Informacija iš trečiųjų šalių šaltinių Mes galime gauti informacijos apie Jus iš viešųjų ir komercinių šaltinių kiek tai leidžia galiojantys teisės aktai ir susieti ją su kita informacija, kurią gauname iš Jūsų arba apie Jus.

Iš pradžių rekomenduojama dirbti kartu su profesionaliu mankštos specialistu kartu su gydytoju, kad įsitikintumėte, jog mankštos programa jums yra tinkama ir kad jūs suprantate, kaip teisingai atlikti pratimus. Įtraukite aukšto intensyvumo treniruotes HIIT.

Aktyvus judėjimas: ar gali būti per vėlu?

Naujausi tyrimai rodo, kad didelio intensyvumo treniruotės, arba HIIT, gerina širdies ir kraujagyslių sveikatą ir gali sumažinti įprastų ritmo sutrikimų, tokių kaip prieširdžių virpėjimas, normą. Tada pereikite prie bėgimo ar sprinto 30 sekundžių, tada grįžkite prie vaikščiojimo dar 60 sekundžių ir pan.

Po 20 minučių perjungimo iš vidutinio ir didelio intensyvumo pratimų penkias minutes atvėsinkite. Pasitarkite su gydytoju apie HIIT ir tai, kas jums tiktų pavyzdžiui, gali tekti pradėti nuo ilgesnių vidutinio intensyvumo mankštos intervalų ir, pavyzdžiui, trumpesnių didelio intensyvumo mankštos periodų.

Išbandykite jėgos pratimus. Jėgos pratimai sustiprina raumenis ir pagerina raumenų tonusą. Tai gali apimti pasipriešinimo juostų arba kėlimo svorių naudojimą. Vėlgi, jūs norite pradėti nuo mažų ir dirbti savo ruožtu į juostas su didesniu pasipriešinimu ar sunkesniais svoriais.

Pradėkite nuo 1—2 svarų svorio ir pakelkite rankas virš galvos arba priešais save, pakartodami kiekvieną penkis — aštuonis kartus. Taip pat galite daryti rankų garbanas, alkūnes sulenkdami, kad svoriai būtų pečių lygyje.

hipertenzija ir jos kultūra

Tuos pačius viršutinės kūno dalies pratimus galite atlikti su pasipriešinimo juostomis. Apatinei kūno daliai pakabinkite ant kėdės ar stalo ir užmaukite svarmenis ant kulkšnių arba naudokite pasipriešinimo juostą ir pakelkite kojas į šoną, priekį ir nugarą.

hipertenzijos ir hipotenzijos prevencija

Įtraukite lankstumo pratimus. Lankstumo pratimai ištiesia, sustiprina ir tonizuoja raumenis bei suteikia daugiau laisvės judėti. Tempimas taip pat gali padėti sumažinti sąnarių skausmą ir uždegimą. Tempimo pratimai gali būti tokie paprasti kaip rankų ir kojų ištiesimas prieš jėgos ar ištvermės pratimus arba intensyvesni ir formalesni, nei atliekant jogą.

Tempimo pratimus galima atlikti ant kėdės, ant grindų arba abiejų. Prieš atlikdami bet kokią mankštą, visada turėtumėte ištempti. Atlikite pusiausvyros pratimus.

Pusiausvyros pratimai ypač svarbūs vyresnio amžiaus žmonėms, norint išvengti kritimo. Tai gali būti apatinės kūno dalies pratimai, skirti sustiprinti jūsų kojas, mankštintis stovint ant vienos pėdos ar mankštintis Tai Chi. Labai lengvas pusiausvyros pratimas yra ėjimas nuo kulno iki kojų, kai užmaunate vienos pėdos kulną ties pagrindinės pėdos pirštu, o paskui tos pėdos kulną prie kitos pėdos piršto.

Praktika vaikščiokite po kambarį.

Mankšta „Judėk laisvai“ - Eglės sanatorija

Jei reikia, eikite ant stalviršio, kad galėtumėte pakabinti. Stumkite save, bet per daug nesigilinkite. Puiku stumti save, bet švelniai, siekiant savo kūno rengybos tikslų.

Tačiau būkite atsargūs ir nespauskite per stipriai. Aritmiją taip pat gali sukelti mankšta. Jei pastebite kurį nors iš šių kulkšnies-brachialinis indeksas hipertenzijai, sustabdykite ir praneškite gydytojui.

Pratimai ir fizinis aktyvumas turi didelę įtaką jūsų bendrai širdies sveikatai ir bus naudingi, tačiau jūs turite suprasti įspėjamuosius ženklus ir dirbti su savo sveikatos priežiūros specialistais, kad pasiektumėte geriausių rezultatų. Žinokite apie tuos ženklus, kuriuos per daug spaudžiate atlikdami ištvermės ir aerobikos pratimus. Ištvermės mankštos programa širdies sveikatai aerobikos pratimai pirmiausia turėtų būti pradedami vadovaujant mankštos specialistui, o kardiologas turėtų turėti aiškias instrukcijas apie tikslinį HR ir požymius, rodančius, kad esate per toli.

Kai kurie iš šių ženklų galėtų būti: [14] Širdies ritmas virš jūsų tikslinės HR Palpitacija ar bet koks nereguliaraus širdies ritmo pojūtis aritmija Svaigulys Neaiškus matymas ar sunkumai sutelkiant dėmesį į objektą Krūtinės skausmas Sąmonės netekimas Nesugebėjimas atsikvėpti Jei pajutote bet kurį iš jų, nedelsdami sustokite ir pasakykite kam nors arba paskambinkite arba pagalbos tarnyboms. Širdies ritmo sutrikimų supratimas Suprasti skirtingus širdies ritmo sutrikimų tipus. Širdies ritmo sutrikimai, dar vadinami širdies aritmijomis, iš esmės apima nenormalius širdies ritmus.

Yra daugybė skirtingų širdies aritmijų rūšių: [15] [16] Prieširdžių virpėjimas AFib : Viršutinės širdies kameros, vadinamos prieširdžiu, susitraukia su netaisyklingu ritmu.

AFib simptomai yra nuovargis, spartus širdies plakimas, plazdėjimo ar virpėjimo jausmas krūtinėje, galvos svaigimas, dusulys ir nuovargis mankštos metu. Netaisyklingas širdies ritmas gali sukelti sustingusią širdies kraujotaką, dėl kurios gali atsirasti krešuliai. Šie krešuliai gali patekti į kitus organus ir sukelti insultą, kraujo krešulius, širdies nepakankamumą ir kitas širdies komplikacijas.

Skilvelių virpėjimas VFib : Apatinės širdies pumpavimo kameros, vadinamos skilveliais, susitraukia su netaisyklingu ritmu. VFib yra pati pavojingiausia aritmijos forma, nes esant VFib, širdis negali siurbti kraujo, nes dėl ritmo širdis nebepumpuoja. Simptomai dažnai būna staigūs ir mankštos programa širdies sveikatai jautrumą, kai nėra kvėpavimo. Būtina nedelsiant kreiptis į gydytoją. Bradikardija: bradikardija yra lėtas širdies ritmas mažesnis nei 60 dūžių per minutę per minutę.

Tai fiziologinė bradikardija.

Jums gali patikti

Pavojingo patologinio simptomai. Patologinė bradikardija gali sukelti širdies nepakankamumą, krūtinės skausmą ir padidėjusį kraujospūdį.

Priešlaikiniai susitraukimai yra ankstyvas širdies plakimas, dažnai apibūdinamas kaip praleidžiantis plakimą ir yra labai dažni. Paprastai jiems nereikia gydymo. Tachikardija: Tachikardija yra greitas širdies ritmas didesnis nei smūgių per minutę.

Yra trys tachikardijos formos. Nustatykite skirtumą tarp tachikardijos tipų. Trys tipai yra supraventrikulinė, sinusinė ir skilvelinė. Kiekvienas tipas šiek tiek skiriasi nuo kitų.

2 minučių pratimai nuo širdies ligų ir diabeto

SVT gali būti paroksizminis, reiškiantis, kad jis gali prasidėti staiga. SVT yra dažniausia aritmijos forma vaikams. Suaugusiesiems SVT labiau būdingas moterims. Pagrindiniai simptomai yra greitas širdies plakimas. Sinusinė tachikardija yra širdies ritmo padidėjimas, kuris gali būti normalus atsakas į karščiavimą, baimę, nerimą ar mankštą.

Tai taip pat gali būti atsakas į anemiją, skydliaukės sutrikimus, širdies ligas ar kraujavimą. Skilvelinė tachikardija gali būti pavojinga gyvybei ir ją reikia nedelsiant gydyti.

Širdies ir kraujagyslių ligų prevencijos programa

Simptomai yra galvos svaigimas, alpimas ir širdies priepuolis. Supraskite, kaip laidumo sutrikimai yra susiję su aritmija. Laidumo sutrikimai yra širdies ritmo anomalijos, atsirandančios dėl širdies elektrinio impulso vėlavimo. Laidumo sutrikimai ne visada yra susiję su aritmijomis, o aritmijos ne visada yra susiję su laidumo sutrikimais, tačiau jie gali būti susiję.

Laidumo sutrikimai trikdo elektros signalą, kuris nustato jūsų širdies ritmą ir gali apimti: [19] Ryšio šakų blokai yra skilvelių, apatinių širdies kamerų, laidumo sutrikimas. Dažnai jokio gydymo nereikia.

Širdies blokai blokuoja elektrinį signalą iš prieširdžių viršutinių kamerų iki skilvelių apatinių kamerų. Širdies blokams dažniausiai reikia gydymo. Ilgas QT sindromas yra gana retas ir yra paveldimas sutrikimas. Adamso-Stokso liga kartu sveikatos labui širdies ligų pristatymo planą staigus normalios širdies plakimo nutraukimas.

Prieširdžių plazdėjimas gali atsirasti kartu su AFib arba gali atsirasti savaime ir gali sukelti labai greitą, pastovų širdies plakimą. Sinusinė aritmija yra širdies ritmo pokyčiai kvėpuojant ir yra gana dažni vaikams, o suaugusiesiems mankštos programa širdies sveikatai šiek tiek retesni. Taip pat žiūrėkite.

Svarbi informacija