Geriausi maisto produktai sergant širdies ir kraujagyslių ligomis.

hipertenzijos požymiai 1 laipsnio gydymas skausmas pakaušyje su hipertenzija ką daryti

Ką reikia apie ją žinoti, kokių taisyklių laikytis? Pasaulio sveikatos organizacijos PSO duomenimis, mūsų sveikata didžiąja dalimi priklauso nuo gyvensenos ir mitybos.

Sveikatos receptas. Širdies ligų prevencija ir medicinos pažanga, grąžinanti gyvenimus

Įvairių mokslinių tyrimų duomenimis, mitybos įpročiai net 25—30 proc. Sveiką mitybą sąlygoja tai, ar žmogus suvartoja jam būtinų maisto medžiagų baltymų, sveika mityba širdies sveikatai, angliavandenių, vitaminų, skaidulinių, mineralinių ir kt. Mityba yra susijusi su sergamumu širdies ir kraujagyslių bei kitomis lėtinėmis ligomis.

Širdis ir tinkama mityba

Daržovių ir vaisių, augalinių aliejų, žuvies vartojimas šių ligų riziką mažina, o riebių gyvulinių produktų vartojimas — didina. Būtent sveika ir tinkama mityba gali aprūpinti žmogų energija ir gyvybinei organizmo veiklai reikalingomis maistinėmis medžiagomis bei užtikrinti normalų vystymąsi, nuolatinį kūno ląstelių atsinaujinimą, teikti veikliąsias medžiagas, o neatitinkanti fiziologinių organizmo poreikių mityba gali būti antsvorio ir nutukimo priežastis bei nulemti įvairių ligų, visų pirma širdies ir kraujagyslių sistemos, vėžio, diabeto, lėtinių plaučių ligų ir kt.

piracetamas nuo hipertenzijos apžvalgų hipertenzija 1 laipsnio vaistai jai gydyti

Jei žmogaus mityba atitiks organizmo fiziologinius poreikius, remsis sveikos mitybos principais ir pagrindinėmis taisyklėmis, jei bus laikomasi mitybos režimo, — ji bus ne tik sveika, bet ir sveikatinanti, padės ne tik išsaugoti sveikatą, bet ir ją įtvirtinti bei stiprinti.

Lietuvos, kaip ir daugelio kitų Europos šalių, gyventojų mityba palanki lėtinių ligų atsiradimui, kadangi nepakankamai dažnai vartoja daržoves, grūdinius produktus, suvartoja per daug cukraus, druskos ir sočiųjų riebalų.

nuo aukšto kraujospūdžio iki hipertenzijos avižų avižų gydymas hipertenzijai gydyti

Taigi būtina keisti mitybą, mokant ir skatinant visuomenę ugdyti sveikos ir tinkamos mitybos įpročius.

Svarbi informacija